• 28-04-2025, 13:47:41
    #10
    Ceytech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok malesef tanıdık çıkmadı ordan. Özellerde iyi var sanırım oda çok para gider.
    Sigortam yok menisküs+ ödem tedavisi 35 bin TL eğer çapraz bağ da hasar varsa 35 daha alıriz dediler bakacak artık iyi bir doktor bulsam gidip yaparım
  • 28-04-2025, 13:50:24
    #11
    O zaman dostum Sana önereceğim Adana. Mustafa Çeliktaş var. Ve alanında en iyisi. Gidersen eğer Selam iletebiliriz, elinden geldiğince yardımcı olur.

    https://mustafaceliktas.com/
  • 28-04-2025, 13:52:01
    #12
    Ceytech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman dostum Sana önereceğim Adana. Mustafa Çeliktaş var. Ve alanında en iyisi. Gidersen eğer Selam iletebiliriz, elinden geldiğince yardımcı olur.

    https://mustafaceliktas.com/
    Teşekkürler hocam bakarım sizinki de diz kilitlimiydi
  • 28-04-2025, 13:54:30
    #13
    Evet dostum ama benim kronik olmuştu. Menüsküs benim diz yapımdan dolayı sorun vardı. kısalık vardı bacağımda menüsküs+6CM uzatma yaptık. Çok şükür iyiyiz
  • 28-04-2025, 15:17:32
    #14
    zagor6390 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 10 gündür sol dizim kilitli şişlik var yuruyemiyorum bugün doktor mr baktı menisküs yırtığı var on çapraz bağda zedenlenme olabilir çok ödem var onun için kapalı diz ameliyatı önerdi özele gittim aynı şekilde doktor aynı şekilde önerdi daha önce olan varmı duzelirmi yada başka tavsiyesi olan varmı
    Geçmiş olsun hocam. Benim sol dizimde de kitlenme olmuştu bundan 2 sene önce falan. Yatakta uzanırken farkında olmadan dizimi kendime çektiğimde ve tekrar düz hale getirmeye çalıştığımda sanki bir futbol topuna vururmuşcasına yapmak gerekiyordu ve katur kutur sesler çıkarıyordu ve çok acı veriyordu (benim tahminim öçb buralarda hasar gördü ve yırtıldı). Bu kilitlenme mevzusu bende şu sıralar çok nadir oluyor. Ortopedi doktoruna gitmiştim bundan 7-8 ay öncesi. MR falan çektirdik menisküs zaten yırtık, ön çapraz bağın %20-30 u tutuyormuş. Doktor ameliyat önerdi Eylül gibi falan gittik havalar soğusun kışın daha iyi olur diye kışa randevu almıştık tekrardan. Son kontrolde fazla bir şey çıkmadı tabi ben spor hekimliği ile de görüşme halindeydim egzersiz falan vermişlerdi ama o egzersizlerin dizimi ağrıtmaktan başka hiçbir etkisi yoktu bende yapmayı bıraktım zaten. Sendeki gibi bende de ödem var o da yırtıktan dolayı. Ne yapsam geçiremedim o ödemi de. Ayakta kaldığım bir iş yapınca o dizimin ağrısını çok hissediyorum. Doktorlarda kopana kadar devam havasındaydılar Fakat şöyle bi sorun daha vardı öçb ve menisküs yırtık olunca bacağımdaki yük dizimin altındaki kaslara yüklenmeye başladı. Özellikle ön tarafta dizimden ayağıma kadar inen kasta dehşet derecede ağrı oluyordu. Lokal steroid iğnesi yaptılar spor hekimliğinde o çok rahatlatmıştı. Tabi iğne yapmadan önce emg tuzak nöropati işlemine randevu almıştım orda bir baktılar komple o kasa ve sinire aslında bi sorun bulmadılar ama emgye sağlam girip topallayarak çıkmıştım ve o gün akşamında ağrı kesici ve kas gevşetici ile zar zor uyumuştum. Eğer sende de menisküs ve öçb haricinde bir kas ağrısı varsa mutlaka baktır. Başımdan böyle bi olay geçti belki 2 gün sonra benim öçb de islaf edip ameliyata sokabilirler anca öyle kurtulur gibiyim. (ek bilgi olarak benim dizlerimde doğuştan eklem uyumsuzluğu varmış)
  • 28-04-2025, 16:11:14
    #15
    xickerov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. Benim sol dizimde de kitlenme olmuştu bundan 2 sene önce falan. Yatakta uzanırken farkında olmadan dizimi kendime çektiğimde ve tekrar düz hale getirmeye çalıştığımda sanki bir futbol topuna vururmuşcasına yapmak gerekiyordu ve katur kutur sesler çıkarıyordu ve çok acı veriyordu (benim tahminim öçb buralarda hasar gördü ve yırtıldı). Bu kilitlenme mevzusu bende şu sıralar çok nadir oluyor. Ortopedi doktoruna gitmiştim bundan 7-8 ay öncesi. MR falan çektirdik menisküs zaten yırtık, ön çapraz bağın %20-30 u tutuyormuş. Doktor ameliyat önerdi Eylül gibi falan gittik havalar soğusun kışın daha iyi olur diye kışa randevu almıştık tekrardan. Son kontrolde fazla bir şey çıkmadı tabi ben spor hekimliği ile de görüşme halindeydim egzersiz falan vermişlerdi ama o egzersizlerin dizimi ağrıtmaktan başka hiçbir etkisi yoktu bende yapmayı bıraktım zaten. Sendeki gibi bende de ödem var o da yırtıktan dolayı. Ne yapsam geçiremedim o ödemi de. Ayakta kaldığım bir iş yapınca o dizimin ağrısını çok hissediyorum. Doktorlarda kopana kadar devam havasındaydılar Fakat şöyle bi sorun daha vardı öçb ve menisküs yırtık olunca bacağımdaki yük dizimin altındaki kaslara yüklenmeye başladı. Özellikle ön tarafta dizimden ayağıma kadar inen kasta dehşet derecede ağrı oluyordu. Lokal steroid iğnesi yaptılar spor hekimliğinde o çok rahatlatmıştı. Tabi iğne yapmadan önce emg tuzak nöropati işlemine randevu almıştım orda bir baktılar komple o kasa ve sinire aslında bi sorun bulmadılar ama emgye sağlam girip topallayarak çıkmıştım ve o gün akşamında ağrı kesici ve kas gevşetici ile zar zor uyumuştum. Eğer sende de menisküs ve öçb haricinde bir kas ağrısı varsa mutlaka baktır. Başımdan böyle bi olay geçti belki 2 gün sonra benim öçb de islaf edip ameliyata sokabilirler anca öyle kurtulur gibiyim. (ek bilgi olarak benim dizlerimde doğuştan eklem uyumsuzluğu varmış)
    Sağolun Hocam benimki aniden olmuş bir durum az önce yeni bir doktora baktırdım menisküs yırtığı var büyük ihtimalle yada bir hasar almış dedi onun için kapalı olarak ameliyat olmalısın dediler kamera ile tam detaylı bakmak gerekir dedi yarın büyük ihtimalle olurum çünkü diz hiç bir sekilde açılmıyor bu şekilde daha kötü
  • 28-04-2025, 16:15:02
    #16
    Geçmiş olsun, benim de bir yakınım grade 3 menisküs yırtığı için ameliyat geçirecek, o yüzden konuyu takip edeceğim.
  • 28-04-2025, 16:23:30
    #17
    Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, benim de bir yakınım grade 3 menisküs yırtığı için ameliyat geçirecek, o yüzden konuyu takip edeceğim.
    Geçmiş olsun hocam hepimize
  • 28-04-2025, 21:16:52
    #18
    Merhabalar hocam, ciddi şekilde sıkıntılı bir durum hem ameliyat süreci hem ameliyat sonrası. Doktorlar 15 günde ayaklanırsın diyor ama düzgün yürüyebilir hale gelmen bir buçuk ay sürüyor. Ameliyat sonrası kesinlikle fizik tedavi gerekiyor. Düzgün bir doktor bulmanız şart.