Ceytech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok malesef tanıdık çıkmadı ordan. Özellerde iyi var sanırım oda çok para gider.
Sigortam yok menisküs+ ödem tedavisi 35 bin TL eğer çapraz bağ da hasar varsa 35 daha alıriz dediler bakacak artık iyi bir doktor bulsam gidip yaparım