akosetr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kapalı diz ameliyatı olan varmı
28
●508
- 28-04-2025, 21:28:31Ameliyat olmadan tüm çözümleri deneyin, ameliyat en son seçeneğiniz olsun çünkü gerçekten problemli. Ameliyat olduktan sonra da problemleriniz bitmiyor.zagor6390 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2025, 21:34:35Yani Hocam dediğiniz gibi bir fizyoterapist dediki ameliyat öncesi kesinlikle fiziği dene 2-3 fizyoterapist açılır dedi ama bilmiyorum nasıl olacakakosetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2025, 22:42:08Yaşadığınızın tam tersini ve ağır olanını yaşadım. Ön çapraz bağım spor esnasında tamamen koptu ve menisküs zedelenmesi oluştu. Dizim boşluğa düşer gibi bildiğiniz dönüyordu.
Bu tarz ameliyatlar hayati risk yok gibi algılanabilir fakat uzmanlar tarafından yapılmadığında Allah korusun sakat kalabilirsiniz. Bu iÅŸin uzmanları “Spor Cerrahisi/ortopedi” doktorlarıdır. Spor cerrahisi olmasına dikkat edin. En iyi tanı koyan ve bu alanda iyi sayabileceÄŸimiz devlet hastanesi Baltalimanı’dır. Ben çok fazla araÅŸtırdım ve ameliyat oldum. Çok şükür kısa sürede de toparladım. Reklam olmasın diye hastane adı vermiyorum ama özel bir hastanede ameliyat olmuÅŸtum. Bölgesel uyuÅŸturabiliyorlar ama ben tamamen anestezi isteyip uyumuÅŸtum. Kapalı, kamerayla yapıldı ameliyat. 4 gün hastanede kaldım ve çok ÅŸiddetli aÄŸrılarım oldu. EÄŸer yırtıksa bol lif özlü yulaf vs tüketin. Kopuksa ameliyat ÅŸart, olmazsanız ilerleyen yaÅŸlarda ciddi sorunlarınız olur. - 28-04-2025, 22:43:38Ben 2023 aralık ayında 150.000₺ ye ameliyat olmuÅŸtum. Devletin ödediÄŸi tutar hariç sadece özel sigortamın ödediÄŸi masraf bu. 12.000₺ de ayrıca malzeme için ücret ödedik. Tamamen kopuktu ama ön çapraz bağım. Kemikte çözünür vida kullanmışlardı.zagor6390 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-05-2025, 18:34:49Hocam ameliyat için hazırlık yapacaktım ama bir fizyoterapist ile konuştuk fizik tedavi ile düzelir dedi ben de devlet hastanesinden randevu aldım gittim doktor ultrason ile ödem tutan her yeri tespit edip büyük iğneler ile hepsini çekti 1-2 gün dinledikten sonra yavaş yavaş ayağa kalkmaya başladım şuan halen tedavideyim ameliyat olmadım şuan ufak sekerek yurusem de gün gün daha iyi oluyor durumum yani 1-2 gün içinde eski halime dönerim ama her ay doktor kontrolüm olacakemirhanokr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2026, 22:02:03Şuanki durumunuz nedir hocamzagor6390 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2026, 22:10:31Hocam şuan çok şükür iyiyim ameliyat olmadım tamamen fizik tedavi ve egzersiz ile iyileşmeye çalıştım halen de dikkat ediyorum ani hareketler, ağırlıklar falan özellikle soğuk havalar da dikkat etmemi söyledi doktoremirhanokr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle