• 28-04-2025, 21:27:05
    #19
    akosetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hocam, ciddi şekilde sıkıntılı bir durum hem ameliyat süreci hem ameliyat sonrası. Doktorlar 15 günde ayaklanırsın diyor ama düzgün yürüyebilir hale gelmen bir buçuk ay sürüyor. Ameliyat sonrası kesinlikle fizik tedavi gerekiyor. Düzgün bir doktor bulmanız şart.
    Hocam başka doktor da fizik tedavi ile dizin açılır dedi ameliyat öncesi birkaç gün dene dedi kafam karıştı iyici
  • 28-04-2025, 21:28:31
    #20
    zagor6390 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam başka doktor da fizik tedavi ile dizin açılır dedi ameliyat öncesi birkaç gün dene dedi kafam karıştı iyici
    Ameliyat olmadan tüm çözümleri deneyin, ameliyat en son seçeneğiniz olsun çünkü gerçekten problemli. Ameliyat olduktan sonra da problemleriniz bitmiyor.
  • 28-04-2025, 21:34:35
    #21
    akosetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ameliyat olmadan tüm çözümleri deneyin, ameliyat en son seçeneğiniz olsun çünkü gerçekten problemli. Ameliyat olduktan sonra da problemleriniz bitmiyor.
    Yani Hocam dediğiniz gibi bir fizyoterapist dediki ameliyat öncesi kesinlikle fiziği dene 2-3 fizyoterapist açılır dedi ama bilmiyorum nasıl olacak
  • 28-04-2025, 22:42:08
    #22
    Yaşadığınızın tam tersini ve ağır olanını yaşadım. Ön çapraz bağım spor esnasında tamamen koptu ve menisküs zedelenmesi oluştu. Dizim boşluğa düşer gibi bildiğiniz dönüyordu.
    Bu tarz ameliyatlar hayati risk yok gibi algılanabilir fakat uzmanlar tarafından yapılmadığında Allah korusun sakat kalabilirsiniz. Bu işin uzmanları “Spor Cerrahisi/ortopedi” doktorlarıdır. Spor cerrahisi olmasına dikkat edin. En iyi tanı koyan ve bu alanda iyi sayabileceğimiz devlet hastanesi Baltalimanı’dır. Ben çok fazla araştırdım ve ameliyat oldum. Çok şükür kısa sürede de toparladım. Reklam olmasın diye hastane adı vermiyorum ama özel bir hastanede ameliyat olmuştum. Bölgesel uyuşturabiliyorlar ama ben tamamen anestezi isteyip uyumuştum. Kapalı, kamerayla yapıldı ameliyat. 4 gün hastanede kaldım ve çok şiddetli ağrılarım oldu. Eğer yırtıksa bol lif özlü yulaf vs tüketin. Kopuksa ameliyat şart, olmazsanız ilerleyen yaşlarda ciddi sorunlarınız olur.
  • 28-04-2025, 22:43:38
    #23
    zagor6390 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigortam yok menisküs+ ödem tedavisi 35 bin TL eğer çapraz bağ da hasar varsa 35 daha alıriz dediler bakacak artık iyi bir doktor bulsam gidip yaparım
    Ben 2023 aralık ayında 150.000₺ ye ameliyat olmuÅŸtum. Devletin ödediÄŸi tutar hariç sadece özel sigortamın ödediÄŸi masraf bu. 12.000₺ de ayrıca malzeme için ücret ödedik. Tamamen kopuktu ama ön çapraz bağım. Kemikte çözünür vida kullanmışlardı.
  • 11-05-2025, 17:11:13
    #24
    Ameliyat oldunuz mu son durum nedir ?
  • 11-05-2025, 18:34:49
    #25
    emirhanokr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ameliyat oldunuz mu son durum nedir ?
    Hocam ameliyat için hazırlık yapacaktım ama bir fizyoterapist ile konuştuk fizik tedavi ile düzelir dedi ben de devlet hastanesinden randevu aldım gittim doktor ultrason ile ödem tutan her yeri tespit edip büyük iğneler ile hepsini çekti 1-2 gün dinledikten sonra yavaş yavaş ayağa kalkmaya başladım şuan halen tedavideyim ameliyat olmadım şuan ufak sekerek yurusem de gün gün daha iyi oluyor durumum yani 1-2 gün içinde eski halime dönerim ama her ay doktor kontrolüm olacak
  • 27-02-2026, 22:02:03
    #26
    zagor6390 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ameliyat için hazırlık yapacaktım ama bir fizyoterapist ile konuştuk fizik tedavi ile düzelir dedi ben de devlet hastanesinden randevu aldım gittim doktor ultrason ile ödem tutan her yeri tespit edip büyük iğneler ile hepsini çekti 1-2 gün dinledikten sonra yavaş yavaş ayağa kalkmaya başladım şuan halen tedavideyim ameliyat olmadım şuan ufak sekerek yurusem de gün gün daha iyi oluyor durumum yani 1-2 gün içinde eski halime dönerim ama her ay doktor kontrolüm olacak
    Åžuanki durumunuz nedir hocam
  • 27-02-2026, 22:10:31
    #27
    emirhanokr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Åžuanki durumunuz nedir hocam
    Hocam şuan çok şükür iyiyim ameliyat olmadım tamamen fizik tedavi ve egzersiz ile iyileşmeye çalıştım halen de dikkat ediyorum ani hareketler, ağırlıklar falan özellikle soğuk havalar da dikkat etmemi söyledi doktor