zagor6390 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ameliyat için hazırlık yapacaktım ama bir fizyoterapist ile konuştuk fizik tedavi ile düzelir dedi ben de devlet hastanesinden randevu aldım gittim doktor ultrason ile ödem tutan her yeri tespit edip büyük iğneler ile hepsini çekti 1-2 gün dinledikten sonra yavaş yavaş ayağa kalkmaya başladım şuan halen tedavideyim ameliyat olmadım şuan ufak sekerek yurusem de gün gün daha iyi oluyor durumum yani 1-2 gün içinde eski halime dönerim ama her ay doktor kontrolüm olacak
Şuanki durumunuz nedir hocam