Kapalı diz ameliyatı olan varmı
28
●508
- 02-03-2026, 22:46:26Hocam ben 2 sene önce Çapraz bağı ameliyatı oldum yaklaşık 6 ay doğru düzgün ayağımın üstüne basamadım ayağımdaki şişlik 1 sene sürdü sonra güçlendirdikçe indi. Şimdi Halı saha yapabiliyorum ama psikolojik olarak artık eskisi gibi olmuyor hiç birşey. Belki yaşımdan dolayı ( 41 ) toparlayamadım
- 02-03-2026, 23:09:49Sizede geçmiş olsun Hocam yaklaşık 1 yıl olacak bende halen korkuyorum birde yaşım genç olmasına rağmen otururken falan çok dikkat ediyorum çünkü o çektiğim acı aklıma gelince çok kötü oluyorumeHNeRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle