• 02-03-2026, 22:46:26
    #28
    Platin üye
    Hocam ben 2 sene önce Çapraz bağı ameliyatı oldum yaklaşık 6 ay doğru düzgün ayağımın üstüne basamadım ayağımdaki şişlik 1 sene sürdü sonra güçlendirdikçe indi. Şimdi Halı saha yapabiliyorum ama psikolojik olarak artık eskisi gibi olmuyor hiç birşey. Belki yaşımdan dolayı ( 41 ) toparlayamadım
  • 02-03-2026, 23:09:49
    #29
    eHNeRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben 2 sene önce Çapraz bağı ameliyatı oldum yaklaşık 6 ay doğru düzgün ayağımın üstüne basamadım ayağımdaki şişlik 1 sene sürdü sonra güçlendirdikçe indi. Şimdi Halı saha yapabiliyorum ama psikolojik olarak artık eskisi gibi olmuyor hiç birşey. Belki yaşımdan dolayı ( 41 ) toparlayamadım
    Sizede geçmiş olsun Hocam yaklaşık 1 yıl olacak bende halen korkuyorum birde yaşım genç olmasına rağmen otururken falan çok dikkat ediyorum çünkü o çektiğim acı aklıma gelince çok kötü oluyorum