Hocam ben 2 sene önce Çapraz bağı ameliyatı oldum yaklaşık 6 ay doğru düzgün ayağımın üstüne basamadım ayağımdaki şişlik 1 sene sürdü sonra güçlendirdikçe indi. Şimdi Halı saha yapabiliyorum ama psikolojik olarak artık eskisi gibi olmuyor hiç birşey. Belki yaşımdan dolayı ( 41 ) toparlayamadım
Sizede geçmiş olsun Hocam yaklaşık 1 yıl olacak bende halen korkuyorum birde yaşım genç olmasına rağmen otururken falan çok dikkat ediyorum çünkü o çektiğim acı aklıma gelince çok kötü oluyorum