• 18-04-2025, 12:49:40
    #1
    Arkadaşlar çok da önemli olmayanlar dışında gerçekten etki gösterecek takviye ve supplement önerisi yapar mısınız öğrenciyim uygun fiyatlı olursa süper olur (vitamin, supplement vs...) amacım kilo almak ve kütle kazanmak bu arada
  • 18-04-2025, 12:50:52
    #2
    @Fitdanisman; güvenli bir şekilde satın alabilirsin
  • 18-04-2025, 12:51:34
    #3
    Kreatin monohidrat hacim için atp leri çalıştırırsın kas içi su tutarsın. Kilo almak için ise şekeri yüksek olmayan gainer alabilirsin kalorisi yüksek olmalı. Ya da kalorisi yüksek yiyecekler yiyebilirsin çok fazla şekere ve kızartmaya yüklenme.
  • 18-04-2025, 12:52:09
    #4
    Merhaba,

    Kilo alamama problemi nedeniyle spora başladığımda gainer kullanmıştım ilk 4 ay. Big Mass kullandırtmıştı spor salonundaki hocam. Açıkçası iyi etkisini görmüştüm. Kas kütlemle birlikte büyümüştüm. İlk 2 ay +4,1 kg sonraki 2 ay +2 kg ile güzel bir seviyeye gelmiştim.
  • 18-04-2025, 12:57:05
    #5
    dudbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kreatin monohidrat hacim için atp leri çalıştırırsın kas içi su tutarsın. Kilo almak için ise şekeri yüksek olmayan gainer alabilirsin kalorisi yüksek olmalı. Ya da kalorisi yüksek yiyecekler yiyebilirsin çok fazla şekere ve kızartmaya yüklenme.
    Hocam multivitamin konusunda ne düşünüyorsunuz
  • 18-04-2025, 12:59:30
    #6
    aslanmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam multivitamin konusunda ne düşünüyorsunuz
    Anabolizan kullanmıyorsan multivitamine gerek yok. Sadece protein sentezi için b12 vitamini takviye alabilirsin. Kreatin monohidrat kullanırken de ilk 3 gün yükleme yap günde 3,4 lt su tüket. Böbrekleri biraz yorar çünkü su ile telafi edersin.
  • 18-04-2025, 13:19:39
    #7
    dudbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anabolizan kullanmıyorsan multivitamine gerek yok. Sadece protein sentezi için b12 vitamini takviye alabilirsin. Kreatin monohidrat kullanırken de ilk 3 gün yükleme yap günde 3,4 lt su tüket. Böbrekleri biraz yorar çünkü su ile telafi edersin.
    Multivitamine gerek yok ozmn
  • 18-04-2025, 13:21:00
    #8
    aslanmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Multivitamine gerek yok ozmn
    b12 yeterlidir. Hacim ve kilo için zaten yeterince yiyeceksin vitamin bulk döneminde değil cut döneminde gerekli olur. Şuan sana gerek yok dostum.
  • 19-06-2026, 08:22:35
    #9
    https://www.proteinsepetim.com/
    https://sporcugidalari.com.tr/

    Ulaşabilirsiniz iki sitede benim