dudbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anabolizan kullanmıyorsan multivitamine gerek yok. Sadece protein sentezi için b12 vitamini takviye alabilirsin. Kreatin monohidrat kullanırken de ilk 3 gün yükleme yap günde 3,4 lt su tüket. Böbrekleri biraz yorar çünkü su ile telafi edersin.
Multivitamine gerek yok ozmn