Hocalarım selam. Bayramın 2. günü Bolu Gölcük e gitmeyi düşünüyoruz, önceden sık sık gelirdik. Şu an mangal serbest mi bilginiz var mı?
Değil ise Ankara ya yakın il alternatifi olarak mangal için nereye gidebiliriz? Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Bolulu olan var mı
6
●156
- 29-03-2025, 09:59:11Yangınlardan dolayı mı hocam? Alternatif nereyi önerirsiniz acaba?LEJY0N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2025, 10:02:48boluda benim bildiğim yer ateşi serbest olan Gölköy var hocam. Üniversite kampüsünün arkasında kalıyor. Sessiz sakin ortam.Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer gitmeyi düşünüyorsanız altı yüksek bir araçla gidin. Gölün kıyısına kadar inebilirsiniz rahatlıkla. İçinde gezerseniz biraz güzel yerler bulursunuz
Akşam üstü giderseniz tadından yenmez - 29-03-2025, 10:17:39Üstat Google haritalardan baktım da yerde yakmadığın sürece ateş yakmaya izin varmış emin miyiz yasak olduğunaLEJY0N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2025, 10:40:00Hocam merhaba ben Bolu'luyum Gölcükte mangal serbest hocam girişte sol tarafta alan var o alanda mangal yakmak için alan var yer ateşi yasak ama mangal ile serbest ya da orda zaten hazır mangal yapmalık yerler var oraları da tercih edebilirsiniz. Ek olarak Abant da çok güzeldir hocam tercih edebilirsiniz.Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2025, 12:30:33Teşekkürler hocam pazartesi oradayız inşallahirwstudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle