• 29-03-2025, 09:10:57
    #1
    Hocalarım selam. Bayramın 2. günü Bolu Gölcük e gitmeyi düşünüyoruz, önceden sık sık gelirdik. Şu an mangal serbest mi bilginiz var mı?
    Değil ise Ankara ya yakın il alternatifi olarak mangal için nereye gidebiliriz? Tavsiyelerinizi bekliyorum.
  • 29-03-2025, 09:58:21
    #2
    gölcükte mangal, yer ateşi yasak hocam.
  • 29-03-2025, 09:59:11
    #3
    LEJY0N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gölcükte mangal, yer ateşi yasak hocam.
    Yangınlardan dolayı mı hocam? Alternatif nereyi önerirsiniz acaba?
  • 29-03-2025, 10:02:48
    #4
    Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yangınlardan dolayı mı hocam? Alternatif nereyi önerirsiniz acaba?
    boluda benim bildiğim yer ateşi serbest olan Gölköy var hocam. Üniversite kampüsünün arkasında kalıyor. Sessiz sakin ortam.
    Eğer gitmeyi düşünüyorsanız altı yüksek bir araçla gidin. Gölün kıyısına kadar inebilirsiniz rahatlıkla. İçinde gezerseniz biraz güzel yerler bulursunuz
    Akşam üstü giderseniz tadından yenmez
  • 29-03-2025, 10:17:39
    #5
    LEJY0N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boluda benim bildiğim yer ateşi serbest olan Gölköy var hocam. Üniversite kampüsünün arkasında kalıyor. Sessiz sakin ortam.
    Eğer gitmeyi düşünüyorsanız altı yüksek bir araçla gidin. Gölün kıyısına kadar inebilirsiniz rahatlıkla. İçinde gezerseniz biraz güzel yerler bulursunuz
    Akşam üstü giderseniz tadından yenmez
    Üstat Google haritalardan baktım da yerde yakmadığın sürece ateş yakmaya izin varmış emin miyiz yasak olduğuna
  • 29-03-2025, 10:40:00
    #6
    Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocalarım selam. Bayramın 2. günü Bolu Gölcük e gitmeyi düşünüyoruz, önceden sık sık gelirdik. Şu an mangal serbest mi bilginiz var mı?
    Değil ise Ankara ya yakın il alternatifi olarak mangal için nereye gidebiliriz? Tavsiyelerinizi bekliyorum.
    Hocam merhaba ben Bolu'luyum Gölcükte mangal serbest hocam girişte sol tarafta alan var o alanda mangal yakmak için alan var yer ateşi yasak ama mangal ile serbest ya da orda zaten hazır mangal yapmalık yerler var oraları da tercih edebilirsiniz. Ek olarak Abant da çok güzeldir hocam tercih edebilirsiniz.
  • 29-03-2025, 12:30:33
    #7
    irwstudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhaba ben Bolu'luyum Gölcükte mangal serbest hocam girişte sol tarafta alan var o alanda mangal yakmak için alan var yer ateşi yasak ama mangal ile serbest ya da orda zaten hazır mangal yapmalık yerler var oraları da tercih edebilirsiniz. Ek olarak Abant da çok güzeldir hocam tercih edebilirsiniz.
    Teşekkürler hocam pazartesi oradayız inşallah