Hocam merhaba ben Bolu'luyum Gölcükte mangal serbest hocam girişte sol tarafta alan var o alanda mangal yakmak için alan var yer ateşi yasak ama mangal ile serbest ya da orda zaten hazır mangal yapmalık yerler var oraları da tercih edebilirsiniz. Ek olarak Abant da çok güzeldir hocam tercih edebilirsiniz.
Teşekkürler hocam pazartesi oradayız inşallah