Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocalarım selam. Bayramın 2. günü Bolu Gölcük e gitmeyi düşünüyoruz, önceden sık sık gelirdik. Şu an mangal serbest mi bilginiz var mı?
Değil ise Ankara ya yakın il alternatifi olarak mangal için nereye gidebiliriz? Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Hocam merhaba ben Bolu'luyum Gölcükte mangal serbest hocam girişte sol tarafta alan var o alanda mangal yakmak için alan var yer ateşi yasak ama mangal ile serbest ya da orda zaten hazır mangal yapmalık yerler var oraları da tercih edebilirsiniz. Ek olarak Abant da çok güzeldir hocam tercih edebilirsiniz.