Hocalarım selam. Bayramın 2. günü Bolu Gölcük e gitmeyi düşünüyoruz, önceden sık sık gelirdik. Şu an mangal serbest mi bilginiz var mı?
Değil ise Ankara ya yakın il alternatifi olarak mangal için nereye gidebiliriz? Tavsiyelerinizi bekliyorum.