boluda benim bildiğim yer ateşi serbest olan Gölköy var hocam. Üniversite kampüsünün arkasında kalıyor. Sessiz sakin ortam.
Eğer gitmeyi düşünüyorsanız altı yüksek bir araçla gidin. Gölün kıyısına kadar inebilirsiniz rahatlıkla. İçinde gezerseniz biraz güzel yerler bulursunuz
Akşam üstü giderseniz tadından yenmez
Üstat Google haritalardan baktım da yerde yakmadığın sürece ateş yakmaya izin varmış emin miyiz yasak olduğuna