Merhaba nisan ayında bedelli askerlik yapacağım. 22.07.2024 ten beridir aynı yerde çalışıyorum askere giderken benim haklarım nelerdir işten çıkarken (tazminat) ücret verilir mi?
İşten çıkınca beni 2 ay içerisinde tekrar işe alma hakkı doğuyor mu?
Ilk olarak baska işlerede başvurmak ıstiyorum 1.5- 2 ay ücretsiz izin yazdirsam düzgün bir iş bulamazsam 1 yılımı dolduracak şekilde devam da edebilirim. Sizlerin önerileri nelerdir.
Teşekkürler..
Bedelli askerlik / iÅŸ hk
6
●378
- 24-03-2025, 08:11:16Sadece 1 yılı doldurduğunuzda Kıdem hakkınız mevcut eğer geri dönme hakkınızı kullanmayacaksanız içeride birikmiş izinleriniz mevcutsa onlarında ücretini alabilirsiniz. Askerden döndükten sonra 2 ay içerisinde tekrar eski işyerinize vereceğiniz bir dilekçe ile işinize geri dönebilirsiniz.Eğer işveren sizi dönüşte işe almamakla ısrar ederse 3 maaş kadar tazminat hakkınız doğuyor.
- 24-03-2025, 08:41:39Ama daha Tam 1 yılımı doldurmadım olur muGokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
22.07.2024 ten itibaren çalışıyorum - 24-03-2025, 08:47:011 sene dolmadan alınamayabilir hocam onu bir muhasebeciye danışın forumda var muhasebeci arkadaşlar.omerb19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama 1 seneden fazla alınabildiğini biliyorum kendim aldım çünkü