Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askere gideceğinize dair bir dilekçe yazıp muhasebeye verip tazminatınızı alacaksınız %100 vermek zorundalar
Ama daha Tam 1 yılımı doldurmadım olur mu
22.07.2024 ten itibaren çalışıyorum