tazminat ı 1 yıl dolunca alırsınız, askerlik belgenizi işverene vermeniz yeterli,

2024 7. ayda başladıysanız ve nisanda gidecekseniz alamazsınız. 7. ayda gitseydiniz alırdınız.

2 ay içerisinde geri alması gerekiyor diye hatırlıyorum.