Merhaba nisan ayında bedelli askerlik yapacağım. 22.07.2024 ten beridir aynı yerde çalışıyorum askere giderken benim haklarım nelerdir işten çıkarken (tazminat) ücret verilir mi?
İşten çıkınca beni 2 ay içerisinde tekrar işe alma hakkı doğuyor mu?
Ilk olarak baska işlerede başvurmak ıstiyorum 1.5- 2 ay ücretsiz izin yazdirsam düzgün bir iş bulamazsam 1 yılımı dolduracak şekilde devam da edebilirim. Sizlerin önerileri nelerdir.
Teşekkürler..