Sadece 1 yılı doldurduğunuzda Kıdem hakkınız mevcut eğer geri dönme hakkınızı kullanmayacaksanız içeride birikmiş izinleriniz mevcutsa onlarında ücretini alabilirsiniz. Askerden döndükten sonra 2 ay içerisinde tekrar eski işyerinize vereceğiniz bir dilekçe ile işinize geri dönebilirsiniz.Eğer işveren sizi dönüşte işe almamakla ısrar ederse 3 maaş kadar tazminat hakkınız doğuyor.