• 20-03-2025, 08:45:36
    #1
    TASARIM AJANSI
    Merhaba. Sabah Martı'yı ilk defa denemek istedim. Uygulamayı yükledim ve bakiye yükleyip QR kodu okuttum.
    Gaz pedalına bastım ancak gitmedi, 2 farklı Martı'da denedim yine gitmedi.

    Sorun nedir, kullanan bilen var mı?
    Video: https://streamable.com/0wma0s
  • 20-03-2025, 08:47:02
    #2
    merhaba, ittirip gaz vermeyi denediniz mi
  • 20-03-2025, 08:47:20
    #3
    Selamlar, martıların scooterında genel olarak yaşanabilen bir problem. eğer çalışmaması durumunda sürüşü bitirmeden direkt müşteri hizmetleri ile görüşürseniz hiçbir ücret ödemeksizin sürüşü sonlandırıyorlar. bilginiz olsun
  • 20-03-2025, 08:47:33
    #4
    🧙 Kod Sihirbazı 🧙
    Gri alanda olabilirsini hocam, bazı bölgelerde gitmiyor veya ayağınızla ittirerek gitmeyi deniyin
  • 20-03-2025, 08:48:41
    #5
    TASARIM AJANSI
    Mustafa1379 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba, ittirip gaz vermeyi denediniz mi
    İttirmedim hocam, direkt gaza bastım. İttirmek mi gerekiyordu
    hazarardatuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, martıların scooterında genel olarak yaşanabilen bir problem. eğer çalışmaması durumunda sürüşü bitirmeden direkt müşteri hizmetleri ile görüşürseniz hiçbir ücret ödemeksizin sürüşü sonlandırıyorlar. bilginiz olsun
    Ben direkt kilitleyip kapattım çünkü bekledikçe her saniye para yazıyordu. Şu an bildirsem bakiye iadesi yapılır mı
  • 20-03-2025, 08:49:33
    #6
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İttirmedim hocam, direkt gaza bastım. İttirmek mi gerekiyordu

    Ben direkt kilitleyip kapattım çünkü bekledikçe her saniye para yazıyordu. Şu an bildirsem bakiye iadesi yapılır mı
    güvenlik amaçlı az ittirip ilk hızı verdikten sonra gaza basmanız gerekli.

    https://www.youtube.com/watch?v=yiP1mnlPbcQ

    1:17'de gösterildiği gibi
  • 20-03-2025, 08:49:40
    #7
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İttirmedim hocam, direkt gaza bastım. İttirmek mi gerekiyordu

    Ben direkt kilitleyip kapattım çünkü bekledikçe her saniye para yazıyordu. Şu an bildirsem bakiye iadesi yapılır mı
    net bir şey söylemiyim o konuda en iyi bilgiyi yine müşteri hiz. alırsınız
  • 20-03-2025, 08:51:07
    #8
    Platin üye
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İttirmedim hocam, direkt gaza bastım. İttirmek mi gerekiyordu

    Ben direkt kilitleyip kapattım çünkü bekledikçe her saniye para yazıyordu. Şu an bildirsem bakiye iadesi yapılır mı
    Geçmiş sürüşlerimden yararlanamadığınız sürüşü ekran görüntüsü alıp whatsapp müşteri hizmetlerine durumu bildiriniz. Kartınıza ya da uygulamasına iadesini sağlıyorlar.

    Bazı Scooterlar a arkadan ittirme kuvveti uygulamak gerekiyor gaz alması için.
  • 20-03-2025, 08:55:23
    #9
    TASARIM AJANSI
    Müşteri temsilcisiyle konuştum, 1-7 gün içinde iade sağlayacaklarını söylediler.
    Herkese teşekkür ederim