Merhaba. Sabah Martı'yı ilk defa denemek istedim. Uygulamayı yükledim ve bakiye yükleyip QR kodu okuttum.
Gaz pedalına bastım ancak gitmedi, 2 farklı Martı'da denedim yine gitmedi.
Sorun nedir, kullanan bilen var mı?
Video: https://streamable.com/0wma0s
Martı'yı çalıştıramadım
10
●498
- 20-03-2025, 08:47:20Selamlar, martıların scooterında genel olarak yaşanabilen bir problem. eğer çalışmaması durumunda sürüşü bitirmeden direkt müşteri hizmetleri ile görüşürseniz hiçbir ücret ödemeksizin sürüşü sonlandırıyorlar. bilginiz olsun
- 20-03-2025, 08:48:41İttirmedim hocam, direkt gaza bastım. İttirmek mi gerekiyorduMustafa1379 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben direkt kilitleyip kapattım çünkü bekledikçe her saniye para yazıyordu. Şu an bildirsem bakiye iadesi yapılır mıhazarardatuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 20-03-2025, 08:49:33güvenlik amaçlı az ittirip ilk hızı verdikten sonra gaza basmanız gerekli.FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.youtube.com/watch?v=yiP1mnlPbcQ
1:17'de gösterildiği gibi - 20-03-2025, 08:49:40net bir şey söylemiyim o konuda en iyi bilgiyi yine müşteri hiz. alırsınızFiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2025, 08:51:07Geçmiş sürüşlerimden yararlanamadığınız sürüşü ekran görüntüsü alıp whatsapp müşteri hizmetlerine durumu bildiriniz. Kartınıza ya da uygulamasına iadesini sağlıyorlar.FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı Scooterlar a arkadan ittirme kuvveti uygulamak gerekiyor gaz alması için.
