Martı'yı çalıştıramadım - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Martı'yı çalıştıramadım
10
●
498
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Martı'yı çalıştıramadım
1
2
20-03-2025, 08:56:58
#10
eysa
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hocam yerinde durarak gaza basarsanız gitmez tabiki bisiklet değil o pedal çevir gitsin.
Scooteri ittiriceksiniz belli bir ivmeye ulaştıktan sonra gaz açılacaktır.
20-03-2025, 09:02:26
#11
niks
Güvenlik amaçlı 3-4 km hıza ulaşınca motor devreye giriyor. Gaza basılı tutarak ayakla biraz vurdurmanız gereklidir.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler