FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İttirmedim hocam, direkt gaza bastım. İttirmek mi gerekiyordu

Ben direkt kilitleyip kapattım çünkü bekledikçe her saniye para yazıyordu. Şu an bildirsem bakiye iadesi yapılır mı
Geçmiş sürüşlerimden yararlanamadığınız sürüşü ekran görüntüsü alıp whatsapp müşteri hizmetlerine durumu bildiriniz. Kartınıza ya da uygulamasına iadesini sağlıyorlar.

Bazı Scooterlar a arkadan ittirme kuvveti uygulamak gerekiyor gaz alması için.