Mustafa1379 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba, ittirip gaz vermeyi denediniz mi
İttirmedim hocam, direkt gaza bastım. İttirmek mi gerekiyordu
hazarardatuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, martıların scooterında genel olarak yaşanabilen bir problem. eğer çalışmaması durumunda sürüşü bitirmeden direkt müşteri hizmetleri ile görüşürseniz hiçbir ücret ödemeksizin sürüşü sonlandırıyorlar. bilginiz olsun
Ben direkt kilitleyip kapattım çünkü bekledikçe her saniye para yazıyordu. Şu an bildirsem bakiye iadesi yapılır mı