FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İttirmedim hocam, direkt gaza bastım. İttirmek mi gerekiyordu

Ben direkt kilitleyip kapattım çünkü bekledikçe her saniye para yazıyordu. Şu an bildirsem bakiye iadesi yapılır mı
net bir şey söylemiyim o konuda en iyi bilgiyi yine müşteri hiz. alırsınız