• 23-02-2025, 18:33:01
    #1
    Merhabalar, 2016'dan beri D-Smart kullanıyorum, 15 gün sonra taahhüdüm bitiyor. 10 yıllık müşteri olmama rağmen yeni gelenlere daha ucuz fiyat veriliyor, bu yüzden başka bir markaya geçmeyi düşünüyorum. KabloNet'in Hepsi Bir Arada kampanyasını buldum ama binamda TV için kablo yok, internete bağlı TV izleyeceğim. TV izlerken ping gibi sorunlar olur mu, donma vb. yapar mı? İnternetinden memnun musunuz, KabloNet’i önerir misiniz? (Netgsm gibi alternatif internet sağlayıcılarını istemiyorum, lütfen referans kodu veya benzeri şeyler paylaşmayın.)
  • 23-02-2025, 18:36:57
    #2
    kullanmayan pişman
    • Publics
    • telefourvision
    Publics ve telefourvision bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 23-02-2025, 18:40:29
    #3
    2018'den beri sadece Kablonet kullanıyorum.
    TV ve internet hizmeti alıyorum. Memnunum.
  • 23-02-2025, 18:41:30
    #4
    atrkylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2018'den beri sadece Kablonet kullanıyorum.
    TV ve internet hizmeti alıyorum. Memnunum.
    Hocam, TV hizmetini kabloyla mı yoksa internet üzerinden mi alıyorsunuz?
  • 23-02-2025, 18:50:09
    #5
    Platin üye
    Şu anda kablonet kullanıyorum. Memnunum. Çok sık olmamakla beraber bazen aşırı ping sorunu oluyor. Ama bu benim kullandığım dağıtıcılar ile de alakalı olabilir.

    Televizyon hizmeti bildiğiniz televizyon. Bir cihaz bağlıyorlar kablo ile onu televizyona takıyorsunuz. Kendi özel kanalları var ama netflix gibi platformlar varken benim çok umrumda olmuyor açıkçası. Kablonetin en kötü yanı modeminin kablo ile bağlanması. Bu yüzden onların verdiği modemi kullanmaya mecbur kalıyorsunuz. Çekim gücü az bir modem. Eviniz büyükse çoğaltıcı gerekebilir ya da evin tam ortasına kurmayı düşünebilirsiniz.
  • 23-02-2025, 19:02:46
    #6
    enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu anda kablonet kullanıyorum. Memnunum. Çok sık olmamakla beraber bazen aşırı ping sorunu oluyor. Ama bu benim kullandığım dağıtıcılar ile de alakalı olabilir.

    Televizyon hizmeti bildiğiniz televizyon. Bir cihaz bağlıyorlar kablo ile onu televizyona takıyorsunuz. Kendi özel kanalları var ama netflix gibi platformlar varken benim çok umrumda olmuyor açıkçası. Kablonetin en kötü yanı modeminin kablo ile bağlanması. Bu yüzden onların verdiği modemi kullanmaya mecbur kalıyorsunuz. Çekim gücü az bir modem. Eviniz büyükse çoğaltıcı gerekebilir ya da evin tam ortasına kurmayı düşünebilirsiniz.
    Fiber internetlerde artık iss in verdiği modemi kiralayarak kullanmak zorundasınız.
    Evet en az 10 yıldır kablonet kullanıyorum ve çok memnunum.
  • 23-02-2025, 19:03:38
    #7
    Platin üye
    telefourvision adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiber internetlerde artık iss in verdiği modemi kiralayarak kullanmak zorundasınız.
    Evet en az 10 yıldır kablonet kullanıyorum ve çok memnunum.
    Fiber internetten önce de kullanıyordum. Farklı bir modem veriyorlar direkt kablo ile bağlanan ondan bahsetmiştim hocam
  • 23-02-2025, 19:05:06
    #8
    enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiber internetten önce de kullanıyordum. Farklı bir modem veriyorlar direkt kablo ile bağlanan ondan bahsetmiştim hocam
    evet anten kablosu ile internete bağlanıyordu. Ben genel olarak konuştum tüm iss'ler artık modem kiralıyor acayip saçma, müşteri nasıl yolunur.
  • 23-02-2025, 19:46:54
    #9
    Publics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, TV hizmetini kabloyla mı yoksa internet üzerinden mi alıyorsunuz?
    Ayrı bir box ile kablo üzerinden. Yalnız nadir de olsa kesinti olduğu zaman ikisi de çalışmıyor.