Merhabalar, 2016'dan beri D-Smart kullanıyorum, 15 gün sonra taahhüdüm bitiyor. 10 yıllık müşteri olmama rağmen yeni gelenlere daha ucuz fiyat veriliyor, bu yüzden başka bir markaya geçmeyi düşünüyorum. KabloNet'in Hepsi Bir Arada kampanyasını buldum ama binamda TV için kablo yok, internete bağlı TV izleyeceğim. TV izlerken ping gibi sorunlar olur mu, donma vb. yapar mı? İnternetinden memnun musunuz, KabloNeti önerir misiniz? (Netgsm gibi alternatif internet sağlayıcılarını istemiyorum, lütfen referans kodu veya benzeri şeyler paylaşmayın.)