Şu anda kablonet kullanıyorum. Memnunum. Çok sık olmamakla beraber bazen aşırı ping sorunu oluyor. Ama bu benim kullandığım dağıtıcılar ile de alakalı olabilir.

Televizyon hizmeti bildiğiniz televizyon. Bir cihaz bağlıyorlar kablo ile onu televizyona takıyorsunuz. Kendi özel kanalları var ama netflix gibi platformlar varken benim çok umrumda olmuyor açıkçası. Kablonetin en kötü yanı modeminin kablo ile bağlanması. Bu yüzden onların verdiği modemi kullanmaya mecbur kalıyorsunuz. Çekim gücü az bir modem. Eviniz büyükse çoğaltıcı gerekebilir ya da evin tam ortasına kurmayı düşünebilirsiniz.