Kablonet kullananlar memnun mu? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kablonet kullananlar memnun mu?
10
●
232
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Kablonet kullananlar memnun mu?
1
2
23-02-2025, 20:00:43
#10
atrkylmz
Ayrıca yukarıda yazan arkadaşın yazdığına katılıyorum.
Bağladıkları modem her odada güçlü çekim sağlamıyor maalesef. Bir repeater kullanarak çözdüm.
Kablonet Modem:
Repeater:
23-02-2025, 20:53:30
#11
Publics
telefourvision adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet anten kablosu ile internete bağlanıyordu. Ben genel olarak konuştum tüm iss'ler artık modem kiralıyor acayip saçma, müşteri nasıl yolunur.
atrkylmz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ayrıca yukarıda yazan arkadaşın yazdığına katılıyorum.
Bağladıkları modem her odada güçlü çekim sağlamıyor maalesef. Bir repeater kullanarak çözdüm.
Kablonet Modem:
Repeater:
Bilgileriniz için çok teşekkür ederim, 15 gün sonra bağlatıcağım, inşAllah memnun kalırım.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler