evet anten kablosu ile internete bağlanıyordu. Ben genel olarak konuştum tüm iss'ler artık modem kiralıyor acayip saçma, müşteri nasıl yolunur.
Ayrıca yukarıda yazan arkadaşın yazdığına katılıyorum.
Bağladıkları modem her odada güçlü çekim sağlamıyor maalesef. Bir repeater kullanarak çözdüm.
Kablonet Modem:
Repeater:
Bilgileriniz için çok teşekkür ederim, 15 gün sonra bağlatıcağım, inşAllah memnun kalırım.