telefourvision adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet anten kablosu ile internete bağlanıyordu. Ben genel olarak konuştum tüm iss'ler artık modem kiralıyor acayip saçma, müşteri nasıl yolunur.
atrkylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca yukarıda yazan arkadaşın yazdığına katılıyorum.
Bağladıkları modem her odada güçlü çekim sağlamıyor maalesef. Bir repeater kullanarak çözdüm.

Kablonet Modem:


Repeater:
Bilgileriniz için çok teşekkür ederim, 15 gün sonra bağlatıcağım, inşAllah memnun kalırım.