telefourvision adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiber internetlerde artık iss in verdiği modemi kiralayarak kullanmak zorundasınız.
Evet en az 10 yıldır kablonet kullanıyorum ve çok memnunum.
Fiber internetten önce de kullanıyordum. Farklı bir modem veriyorlar direkt kablo ile bağlanan ondan bahsetmiştim hocam