• 18-02-2025, 20:18:15
    #10
    Üniversite Dönemi ~> Ka
    Sosyal Medya ~> Haz
    Arkadaş Ortamı ~> Kirve & Dayı
  • 19-02-2025, 15:38:21
    #11
    Adiosaverrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babamın bana taktiği lakap KEPÇE KULAK küçükken bana çocuk travması olmuştu

    küçükken SAF olan, çelimsiz, zayıf, korkak, çekingen olan (bunlardan bir tanesi yeterli) hemen hemen tüm çocuklar Zorbalık görmüştür..
    kimisi aile akraba, kimisi okul, kimisi mahalle arkadaşlarından... yada İŞ !

    o zamanlar bunu anlayamıyorduk yada toplum algısı bizi öyle bir yönlendiriyordu ki zaman zaman bizde parçası olabiliyorduk.

    birisine Kel,Şişko;bamya;turşu.. diye etiketlemek en basiti, zaman zaman hakarete küfüre varan Lakaplar takılabiliyordu

    Türkiyenin lakap konusunda sicili pek temiz değildi. @AbdullahAA;
  • 19-02-2025, 16:02:16
    #12
    Elim titrediğinden ötürü titrek
  • 19-02-2025, 16:07:40
    #13
    mahallede maç yaparken herkes kendine bi futbolcu ismi seçerdi.. bende o dönemlerde del pieroyu çok severdim.. del piero derdim kendime sonra bu lakap lise yıllarımda ulas piero'ya döndü.. eski arkadaşlarım vs ulaş piero ya da piero derler
  • 19-02-2025, 16:09:11
    #14
    Orta okulda boyum kısa diye bana bıdık diyorlardı sonra boy atınca sırık olduk
  • 19-02-2025, 16:10:46
    #15
    soyadim lakabim gibi oldu ergenlikte de yetiskinlikte de ...
    boni
  • 19-02-2025, 16:44:16
    #16
    Antik......

    Ha! Bir de orta okul mu ne idi. Biyoloji Öğretmenim ben dahil tüm sınıfa : (İğrenç Spermler) lakabını takmıştı. Her girdiğinde derdi : (İğrenç Spermler, nasılsınız?)

    😂😂😂
  • 19-02-2025, 16:49:49
    #17
    Her konuda fikir beyanında bulunduğumdan dolayı İsveç çakısı diyorlar.