mahallede maç yaparken herkes kendine bi futbolcu ismi seçerdi.. bende o dönemlerde del pieroyu çok severdim.. del piero derdim kendime sonra bu lakap lise yıllarımda ulas piero'ya döndü.. eski arkadaşlarım vs ulaş piero ya da piero derler