Bir Lakabınız Varmı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bir Lakabınız Varmı?
16
●
358
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bir Lakabınız Varmı?
1
2
18-02-2025, 20:11:01
#1
AbdullahAA
Platin üye
Bir Lakabınız Varmı?
Genelde sarı diyorlar bana
18-02-2025, 20:11:28
#2
meksec
AbdullahAA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir Lakabınız Varmı?
Genelde sarı diyorlar bana
Karanfil diyorlar banada okulda fln
18-02-2025, 20:11:35
#3
EKA Reklam
Yeni Nesil Dijital Ajans
EKA derler banada
18-02-2025, 20:12:47
#4
Project10
ortega derler banada
18-02-2025, 20:13:41
#5
tryxdd
hocam bana sarı bül.. diyorlar
18-02-2025, 20:13:45
#6
Ag0ny
Oruç Ve profesör diyorlar bana.Oruç soyadım profesör ise zeki olduğumdan.
18-02-2025, 20:15:15
#7
Lawliet
Kurtlar Vadisi etkisinden olsa gerek, adımdan dolayı lisedeki tayfam Ermiş derlerdi. Neyse ki pusunun başlarında Eren Eylül karakteri ölünce bu durum azalarak bitti.
18-02-2025, 20:15:47
#8
Adiosaverrr
Babamın bana taktiği lakap KEPÇE KULAK küçükken bana çocuk travması olmuştu
18-02-2025, 20:16:08
#9
Deephunter
💚 R10.NET 💚
Bektaşîliğimden dolayı, Pirim derler bana'da.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler