• 18-02-2025, 20:11:01
    #1
    Platin üye
    Bir Lakabınız Varmı?
    Genelde sarı diyorlar bana
  • 18-02-2025, 20:11:28
    #2
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir Lakabınız Varmı?
    Genelde sarı diyorlar bana
    Karanfil diyorlar banada okulda fln
  • 18-02-2025, 20:11:35
    #3
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    EKA derler banada
  • 18-02-2025, 20:12:47
    #4
    ortega derler banada
  • 18-02-2025, 20:13:41
    #5
    hocam bana sarı bül.. diyorlar
  • 18-02-2025, 20:13:45
    #6
    Oruç Ve profesör diyorlar bana.Oruç soyadım profesör ise zeki olduğumdan.
  • 18-02-2025, 20:15:15
    #7
    Kurtlar Vadisi etkisinden olsa gerek, adımdan dolayı lisedeki tayfam Ermiş derlerdi. Neyse ki pusunun başlarında Eren Eylül karakteri ölünce bu durum azalarak bitti.
  • 18-02-2025, 20:15:47
    #8
    Babamın bana taktiği lakap KEPÇE KULAK küçükken bana çocuk travması olmuştu
  • 18-02-2025, 20:16:08
    #9
    💚 R10.NET 💚
    Bektaşîliğimden dolayı, Pirim derler bana'da.