Adiosaverrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Babamın bana taktiği lakap KEPÇE KULAK küçükken bana çocuk travması olmuştu

küçükken SAF olan, çelimsiz, zayıf, korkak, çekingen olan (bunlardan bir tanesi yeterli) hemen hemen tüm çocuklar Zorbalık görmüştür..
kimisi aile akraba, kimisi okul, kimisi mahalle arkadaşlarından... yada İŞ !

o zamanlar bunu anlayamıyorduk yada toplum algısı bizi öyle bir yönlendiriyordu ki zaman zaman bizde parçası olabiliyorduk.

birisine Kel,Şişko;bamya;turşu.. diye etiketlemek en basiti, zaman zaman hakarete küfüre varan Lakaplar takılabiliyordu

Türkiyenin lakap konusunda sicili pek temiz değildi. @AbdullahAA;