Konu
Bir Lakabınız Varmı?
19-02-2025, 16:44:16
#16
AFNaNTiK
Antik
......
Ha! Bir de orta okul mu ne idi. Biyoloji Öğretmenim ben dahil tüm sınıfa : (İğrenç Spermler) lakabını takmıştı. Her girdiğinde derdi : (İğrenç Spermler, nasılsınız?)
😂😂😂