Antik......

Ha! Bir de orta okul mu ne idi. Biyoloji Öğretmenim ben dahil tüm sınıfa : (İğrenç Spermler) lakabını takmıştı. Her girdiğinde derdi : (İğrenç Spermler, nasılsınız?)

😂😂😂