• 14-02-2025, 21:05:59
    #1
    💎 Brand & UI Designer
    Merhaba, hesap kesim tarihi 08 olan kartımla 06'da alım yaptım. İlk taksiti 09'da ödedim. Şimdi kalan ekstre borcu görünmüyor, ama ekstre borcu görünüyor. Bunu tekrar mı ödeyeceğim 18'ine kadar? Müşteri hizmetlerine bağlanamıyorum kodu ne bilen varsa onlar aydınlatsınlar.


  • 14-02-2025, 21:09:01
    #2
    donanim.net
    Ödemişsiniz hocam işte kalan 0

    Edit: O görünen son ekstre tutarı.
  • 14-02-2025, 21:11:50
    #3
    Kalan ekstre borcu yok ödemişsiniz.
  • 14-02-2025, 21:13:18
    #4
    💎 Brand & UI Designer
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalan ekstre borcu yok ödemişsiniz.
    MevLut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemişsiniz hocam işte kalan 0

    Edit: O görünen son ekstre tutarı.
    Cahil cühela gibi görünebilirim ama daha önce kredi kartı hayatımda kullanmadım, hiçte anlamadığım şeylerdir. Hesap kesim tarihinden önce alım yapmak gibi şeyleri çok geç öğrendim.
  • 14-02-2025, 21:15:54
    #5
    Platin üye
    GCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cahil cühela gibi görünebilirim ama daha önce kredi kartı hayatımda kullanmadım, hiçte anlamadığım şeylerdir. Hesap kesim tarihinden önce alım yapmak gibi şeyleri çok geç öğrendim.

    Kredi kartı kullanırken her şey öğrenilir ama şunları unutma hocam,
    - Asgari ödersen kalan tutara faiz ödersin,
    - Ödeme dönemi içerisinde ilk gün ile son gün ödemek arasında fark var. Ekstresi kesilen kartını nakitin varsa direkt öde. Yoksa sen ödeyene kadar toplam borç üzerinden alışveriş faizi yazar (bildiğim kadarıyla)
  • 14-02-2025, 21:15:56
    #6
    GCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cahil cühela gibi görünebilirim ama daha önce kredi kartı hayatımda kullanmadım, hiçte anlamadığım şeylerdir. Hesap kesim tarihinden önce alım yapmak gibi şeyleri çok geç öğrendim.
    Paranız varsa kredi kartı borçlarınızı hep son gün ödeyin birikimde bekletin ufak tefek kazancınız olur.
    Ben enpara birikim hesabında bekletiyordum param varken.
  • 14-02-2025, 21:16:48
    #7
    enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartı kullanırken her şey öğrenilir ama şunları unutma hocam,
    - Asgari ödersen kalan tutara faiz ödersin,
    - Ödeme dönemi içerisinde ilk gün ile son gün ödemek arasında fark var. Ekstresi kesilen kartını nakitin varsa direkt öde. Yoksa sen ödeyene kadar toplam borç üzerinden alışveriş faizi yazar (bildiğim kadarıyla)
    Bende tam tersini yazdım ) Ben öyle bilmiyorum ödemeniz için verilen süre o.
  • 14-02-2025, 21:18:30
    #8
    Platin üye
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende tam tersini yazdım ) Ben öyle bilmiyorum ödemeniz için verilen süre o.
    şöyle bir bilgi buldum yapıkredinin sitesinde,


    Alışveriş faizi nasıl işler?



    Toplam borcun ödenmeyen kısmı için hesap kesim tarihinden son ödeme tarihine kadar alışveriş faizi, son ödeme tarihinden itibaren asgari tutarın ödenmeyen kısmı için gecikme faizi, kalan hesap bakiyesinin asgari tutarı aşan ödenmeyen kısmı için ise alışveriş faizi uygulanır.
  • 14-02-2025, 21:20:36
    #9
    enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şöyle bir bilgi buldum yapıkredinin sitesinde,


    Alışveriş faizi nasıl işler?



    Toplam borcun ödenmeyen kısmı için hesap kesim tarihinden son ödeme tarihine kadar alışveriş faizi, son ödeme tarihinden itibaren asgari tutarın ödenmeyen kısmı için gecikme faizi, kalan hesap bakiyesinin asgari tutarı aşan ödenmeyen kısmı için ise alışveriş faizi uygulanır.
    Ben dikkat ediyorum böyle şeylere de ilk gün ile son gün arasında ödenecek tutarda fark görmedim hiç.
    Arayıp sorayım enparayı merak ettim açıkçası.