Merhaba, hesap kesim tarihi 08 olan kartımla 06'da alım yaptım. İlk taksiti 09'da ödedim. Şimdi kalan ekstre borcu görünmüyor, ama ekstre borcu görünüyor. Bunu tekrar mı ödeyeceğim 18'ine kadar? Müşteri hizmetlerine bağlanamıyorum kodu ne bilen varsa onlar aydınlatsınlar.