Cahil cühela gibi görünebilirim ama daha önce kredi kartı hayatımda kullanmadım, hiçte anlamadığım şeylerdir. Hesap kesim tarihinden önce alım yapmak gibi şeyleri çok geç öğrendim.
Kredi kartı kullanırken her şey öğrenilir ama şunları unutma hocam,
- Asgari ödersen kalan tutara faiz ödersin,
- Ödeme dönemi içerisinde ilk gün ile son gün ödemek arasında fark var. Ekstresi kesilen kartını nakitin varsa direkt öde. Yoksa sen ödeyene kadar toplam borç üzerinden alışveriş faizi yazar (bildiğim kadarıyla)