English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kalan ekstre borcu yok ödemişsiniz.
MevLut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödemişsiniz hocam işte kalan 0

Edit: O görünen son ekstre tutarı.
Cahil cühela gibi görünebilirim ama daha önce kredi kartı hayatımda kullanmadım, hiçte anlamadığım şeylerdir. Hesap kesim tarihinden önce alım yapmak gibi şeyleri çok geç öğrendim.