Kalan ekstre borcu yok ödemişsiniz.
Ödemişsiniz hocam işte kalan 0
Edit: O görünen son ekstre tutarı.
Cahil cühela gibi görünebilirim ama daha önce kredi kartı hayatımda kullanmadım, hiçte anlamadığım şeylerdir. Hesap kesim tarihinden önce alım yapmak gibi şeyleri çok geç öğrendim.