Kredi kartı kullanırken her şey öğrenilir ama şunları unutma hocam,
- Asgari ödersen kalan tutara faiz ödersin,
- Ödeme dönemi içerisinde ilk gün ile son gün ödemek arasında fark var. Ekstresi kesilen kartını nakitin varsa direkt öde. Yoksa sen ödeyene kadar toplam borç üzerinden alışveriş faizi yazar (bildiğim kadarıyla)
Bende tam tersini yazdım

) Ben öyle bilmiyorum ödemeniz için verilen süre o.