Merhaba, kripto bozum konusunda merak ettiğim bir şeyler var.
Herkes Paribu/Binance/Okx yani her türlü borsayı ücretsiz şekilde açabiliyor.
Neden trx/usdt alıyorsunuz?
ya da elinizidekileri neden bozduruyorsunuz? Bozan kişi size mevcut fiyatından daha fazla mı ödeme yapıyor? Bu olay LEGAL ise mantığı ya da ihtiyacınız neyden dolayı kaynaklanıyor?
Kripto Bozum/Bozduranlar
9
●440
- 13-01-2025, 21:34:57
- 13-01-2025, 21:44:04Anlatmaya çalıştığım şey; forumda 400 trx im var bozduracağım yazanlar var ya da 100 usdtm var bozduracağım diyen var ya da bilmem kaç trx buraya yollar mısınız diyen var? Neden gidip kendileri yapmıyorlar borsa üzerinden de hem de burada aracıya para ödüyorlar?
Kripto bozumculuğu - aracılığı neden var yani? Çünkü herkes borsa açabiliyor yani.
FastZeit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülem4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 13-01-2025, 21:45:00hpcam Siteye yüklerken müşteriden alırken veya atarken
En hızlı olan trx ve en uygun fiyatlı olduğu için trx
Bide dolar ile ödeme yapan kişiler var ve usdt ( bep20 ) sadece Binance de olduğu için ortalama usdt ( trc20 ) ile işlem yapıyorlar her borsada zaten işlem çifti usdt var zaten ama ağ çekiminde her borsada bsc yok bu yüzden trx ve usdt çok tercih ediliyor hızlı ve uygun
diğer soru cevabı ise
Ayriyetteb hocam bazıları anlamıyor bozdurmayı yanlış işlem yapsa coini çöp olabilir risk almak istemeyenler var veya hesabı yoktur uğraşmak istemez anlamaz pek borsayı ihtiyaç duyar bozumculara bazıları ise illegal için yapıyor - 13-01-2025, 21:48:05Hocam neden trx tercih ediliyor sormadım, sorum çok yanlış anlaşılmış herkes tarafından. Sanırım ben hatalı yazdım. Kripto bozumculuğu yapılıyor ya forumda, neden yapılıyor? Ben zaten istediğim şekilde a borsasından b ye atabiliyorum. Sonrasında satıp Türk lirası olarak banka hesabıma çekebiliyorum. Neden bir kripto bozumcusuna ekstra komisyon ödeyeyim? Yani bozumu yaptıranların parası legal ise neden kendileri direkt satıp banka hesaplarına çekmiyorlar da , bozan kişiye gönderiyorlar. Onlar da onlara direkt nakit yolluyor?
Dogukanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 13-01-2025, 21:53:16Hocam uğraşmamak içindir güzel soru bu arada ama anlayacağım şekilde söylimFreudAdler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
az önce konuya cevapta yazdım zaten bazıları çok kapsamlı bilmiyor sadece almayı veya atmayı biliyor satmayı bilmiyor bu 1. Sebep legal ise
2. Sebep yok cidden anlayan insan zaten kendi yapar ödemez başkasına komisyon vs - 13-01-2025, 22:03:39kendileri kullanmıyor olabilir, onun yerine forumda bu işi yapana vermeleri daha mantıklı geliyor bana.FreudAdler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2025, 22:08:06Teknolojiden, paradan veya finanstan anlamayan birisiniz ama iyi grafik tasarımcısınız. Yurtdışı sitelerden satış ilanı açtınız ve bir tasarıma 10.000₺ istediniz. Brezilyadan alıcı geldi tasarımı yapmanızı istedi ve ödeme için senden brezilya ödeme yönteminden birini istedi ve sen öyle bir ödeme yöntemi kullanmadığın için o bende yok dedin. Adam da dediki o zaman crypto para göndereyim dedi. Sende teknolojiden anlamadığın için crypto borsalarına üye olmak, kullanmak, kyc yapmak onaylanmasını beklemek vs. vs. Bu adımlar sana korkutucu ve uğraştırıcı geldiğinden diyorsunki r10a konu açayım. Bir müşterim para göndericek şu adresi istedi. Birisi konudan görüp geliyor ona diyorsunki parayı al %5 i kes gerisini bana at. Böylece sen almakla bozdurmakla çekmekle uğraşmıyorsun bankana paranı alıyorsun.