• 13-01-2025, 21:34:57
    #1
    Merhaba, kripto bozum konusunda merak ettiğim bir şeyler var.
    Herkes Paribu/Binance/Okx yani her türlü borsayı ücretsiz şekilde açabiliyor.
    Neden trx/usdt alıyorsunuz?
    ya da elinizidekileri neden bozduruyorsunuz? Bozan kişi size mevcut fiyatından daha fazla mı ödeme yapıyor? Bu olay LEGAL ise mantığı ya da ihtiyacınız neyden dolayı kaynaklanıyor?
  • 13-01-2025, 21:37:58
    #2
    farklı borsalarda gonderım saglarken ag ucretı acısından en ucuzu tron ağı olduğu için trx almayı tercıh ediyorlar
  • 13-01-2025, 21:39:38
    #3
    paribu dışında binance tr fazlasıyla iş görüyor ve fee değerleri de ucuz.
  • 13-01-2025, 21:44:04
    #4
    Anlatmaya çalıştığım şey; forumda 400 trx im var bozduracağım yazanlar var ya da 100 usdtm var bozduracağım diyen var ya da bilmem kaç trx buraya yollar mısınız diyen var? Neden gidip kendileri yapmıyorlar borsa üzerinden de hem de burada aracıya para ödüyorlar?
    Kripto bozumculuğu - aracılığı neden var yani? Çünkü herkes borsa açabiliyor yani.

    FastZeit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    farklı borsalarda gonderım saglarken ag ucretı acısından en ucuzu tron ağı olduğu için trx almayı tercıh ediyorlar
    m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paribu dışında binance tr fazlasıyla iş görüyor ve fee değerleri de ucuz.
  • 13-01-2025, 21:45:00
    #5
    hpcam Siteye yüklerken müşteriden alırken veya atarken
    En hızlı olan trx ve en uygun fiyatlı olduğu için trx

    Bide dolar ile ödeme yapan kişiler var ve usdt ( bep20 ) sadece Binance de olduğu için ortalama usdt ( trc20 ) ile işlem yapıyorlar her borsada zaten işlem çifti usdt var zaten ama ağ çekiminde her borsada bsc yok bu yüzden trx ve usdt çok tercih ediliyor hızlı ve uygun

    diğer soru cevabı ise
    Ayriyetteb hocam bazıları anlamıyor bozdurmayı yanlış işlem yapsa coini çöp olabilir risk almak istemeyenler var veya hesabı yoktur uğraşmak istemez anlamaz pek borsayı ihtiyaç duyar bozumculara bazıları ise illegal için yapıyor
  • 13-01-2025, 21:48:05
    #6
    Hocam neden trx tercih ediliyor sormadım, sorum çok yanlış anlaşılmış herkes tarafından. Sanırım ben hatalı yazdım. Kripto bozumculuğu yapılıyor ya forumda, neden yapılıyor? Ben zaten istediğim şekilde a borsasından b ye atabiliyorum. Sonrasında satıp Türk lirası olarak banka hesabıma çekebiliyorum. Neden bir kripto bozumcusuna ekstra komisyon ödeyeyim? Yani bozumu yaptıranların parası legal ise neden kendileri direkt satıp banka hesaplarına çekmiyorlar da , bozan kişiye gönderiyorlar. Onlar da onlara direkt nakit yolluyor?

    Dogukanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hpcam Siteye yüklerken müşteriden alırken veya atarken
    En hızlı olan trx ve en uygun fiyatlı olduğu için trx

    Bide dolar ile ödeme yapan kişiler var ve usdt ( bep20 ) sadece Binance de olduğu için ortalama usdt ( trc20 ) ile işlem yapıyorlar her borsada zaten işlem çifti usdt var zaten ama ağ çekiminde her borsada bsc yok bu yüzden trx ve usdt çok tercih ediliyor hızlı ve uygun
  • 13-01-2025, 21:53:16
    #7
    FreudAdler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam neden trx tercih ediliyor sormadım, sorum çok yanlış anlaşılmış herkes tarafından. Sanırım ben hatalı yazdım. Kripto bozumculuğu yapılıyor ya forumda, neden yapılıyor? Ben zaten istediğim şekilde a borsasından b ye atabiliyorum. Sonrasında satıp Türk lirası olarak banka hesabıma çekebiliyorum. Neden bir kripto bozumcusuna ekstra komisyon ödeyeyim? Yani bozumu yaptıranların parası legal ise neden kendileri direkt satıp banka hesaplarına çekmiyorlar da , bozan kişiye gönderiyorlar. Onlar da onlara direkt nakit yolluyor?
    Hocam uğraşmamak içindir güzel soru bu arada ama anlayacağım şekilde söylim

    az önce konuya cevapta yazdım zaten bazıları çok kapsamlı bilmiyor sadece almayı veya atmayı biliyor satmayı bilmiyor bu 1. Sebep legal ise

    2. Sebep yok cidden anlayan insan zaten kendi yapar ödemez başkasına komisyon vs
  • 13-01-2025, 22:03:39
    #8
    FreudAdler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlatmaya çalıştığım şey; forumda 400 trx im var bozduracağım yazanlar var ya da 100 usdtm var bozduracağım diyen var ya da bilmem kaç trx buraya yollar mısınız diyen var? Neden gidip kendileri yapmıyorlar borsa üzerinden de hem de burada aracıya para ödüyorlar?
    Kripto bozumculuğu - aracılığı neden var yani? Çünkü herkes borsa açabiliyor yani.
    kendileri kullanmıyor olabilir, onun yerine forumda bu işi yapana vermeleri daha mantıklı geliyor bana.
  • 13-01-2025, 22:08:06
    #9
    Teknolojiden, paradan veya finanstan anlamayan birisiniz ama iyi grafik tasarımcısınız. Yurtdışı sitelerden satış ilanı açtınız ve bir tasarıma 10.000₺ istediniz. Brezilyadan alıcı geldi tasarımı yapmanızı istedi ve ödeme için senden brezilya ödeme yönteminden birini istedi ve sen öyle bir ödeme yöntemi kullanmadığın için o bende yok dedin. Adam da dediki o zaman crypto para göndereyim dedi. Sende teknolojiden anlamadığın için crypto borsalarına üye olmak, kullanmak, kyc yapmak onaylanmasını beklemek vs. vs. Bu adımlar sana korkutucu ve uğraştırıcı geldiğinden diyorsunki r10’a konu açayım. Bir müşterim para göndericek şu adresi istedi. Birisi konudan görüp geliyor ona diyorsunki parayı al %5 i kes gerisini bana at. Böylece sen almakla bozdurmakla çekmekle uğraşmıyorsun bankana paranı alıyorsun.