Hocam neden trx tercih ediliyor sormadım, sorum çok yanlış anlaşılmış herkes tarafından. Sanırım ben hatalı yazdım. Kripto bozumculuğu yapılıyor ya forumda, neden yapılıyor? Ben zaten istediğim şekilde a borsasından b ye atabiliyorum. Sonrasında satıp Türk lirası olarak banka hesabıma çekebiliyorum. Neden bir kripto bozumcusuna ekstra komisyon ödeyeyim? Yani bozumu yaptıranların parası legal ise neden kendileri direkt satıp banka hesaplarına çekmiyorlar da , bozan kişiye gönderiyorlar. Onlar da onlara direkt nakit yolluyor?

Dogukanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hpcam Siteye yüklerken müşteriden alırken veya atarken
En hızlı olan trx ve en uygun fiyatlı olduğu için trx

Bide dolar ile ödeme yapan kişiler var ve usdt ( bep20 ) sadece Binance de olduğu için ortalama usdt ( trc20 ) ile işlem yapıyorlar her borsada zaten işlem çifti usdt var zaten ama ağ çekiminde her borsada bsc yok bu yüzden trx ve usdt çok tercih ediliyor hızlı ve uygun