Hocam neden trx tercih ediliyor sormadım, sorum çok yanlış anlaşılmış herkes tarafından. Sanırım ben hatalı yazdım. Kripto bozumculuğu yapılıyor ya forumda, neden yapılıyor? Ben zaten istediğim şekilde a borsasından b ye atabiliyorum. Sonrasında satıp Türk lirası olarak banka hesabıma çekebiliyorum. Neden bir kripto bozumcusuna ekstra komisyon ödeyeyim? Yani bozumu yaptıranların parası legal ise neden kendileri direkt satıp banka hesaplarına çekmiyorlar da , bozan kişiye gönderiyorlar. Onlar da onlara direkt nakit yolluyor?
hpcam Siteye yüklerken müşteriden alırken veya atarken
En hızlı olan trx ve en uygun fiyatlı olduğu için trx
Bide dolar ile ödeme yapan kişiler var ve usdt ( bep20 ) sadece Binance de olduğu için ortalama usdt ( trc20 ) ile işlem yapıyorlar her borsada zaten işlem çifti usdt var zaten ama ağ çekiminde her borsada bsc yok bu yüzden trx ve usdt çok tercih ediliyor hızlı ve uygun