FreudAdler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam neden trx tercih ediliyor sormadım, sorum çok yanlış anlaşılmış herkes tarafından. Sanırım ben hatalı yazdım. Kripto bozumculuğu yapılıyor ya forumda, neden yapılıyor? Ben zaten istediğim şekilde a borsasından b ye atabiliyorum. Sonrasında satıp Türk lirası olarak banka hesabıma çekebiliyorum. Neden bir kripto bozumcusuna ekstra komisyon ödeyeyim? Yani bozumu yaptıranların parası legal ise neden kendileri direkt satıp banka hesaplarına çekmiyorlar da , bozan kişiye gönderiyorlar. Onlar da onlara direkt nakit yolluyor?
Hocam uğraşmamak içindir güzel soru bu arada ama anlayacağım şekilde söylim

az önce konuya cevapta yazdım zaten bazıları çok kapsamlı bilmiyor sadece almayı veya atmayı biliyor satmayı bilmiyor bu 1. Sebep legal ise

2. Sebep yok cidden anlayan insan zaten kendi yapar ödemez başkasına komisyon vs