FreudAdler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlatmaya çalıştığım şey; forumda 400 trx im var bozduracağım yazanlar var ya da 100 usdtm var bozduracağım diyen var ya da bilmem kaç trx buraya yollar mısınız diyen var? Neden gidip kendileri yapmıyorlar borsa üzerinden de hem de burada aracıya para ödüyorlar?
Kripto bozumculuğu - aracılığı neden var yani? Çünkü herkes borsa açabiliyor yani.
kendileri kullanmıyor olabilir, onun yerine forumda bu işi yapana vermeleri daha mantıklı geliyor bana.