Merhaba, kripto bozum konusunda merak ettiğim bir şeyler var.
Herkes Paribu/Binance/Okx yani her türlü borsayı ücretsiz şekilde açabiliyor.
Neden trx/usdt alıyorsunuz?
ya da elinizidekileri neden bozduruyorsunuz? Bozan kişi size mevcut fiyatından daha fazla mı ödeme yapıyor? Bu olay LEGAL ise mantığı ya da ihtiyacınız neyden dolayı kaynaklanıyor?