Teknolojiden, paradan veya finanstan anlamayan birisiniz ama iyi grafik tasarımcısınız. Yurtdışı sitelerden satış ilanı açtınız ve bir tasarıma 10.000₺ istediniz. Brezilyadan alıcı geldi tasarımı yapmanızı istedi ve ödeme için senden brezilya ödeme yönteminden birini istedi ve sen öyle bir ödeme yöntemi kullanmadığın için o bende yok dedin. Adam da dediki o zaman crypto para göndereyim dedi. Sende teknolojiden anlamadığın için crypto borsalarına üye olmak, kullanmak, kyc yapmak onaylanmasını beklemek vs. vs. Bu adımlar sana korkutucu ve uğraştırıcı geldiğinden diyorsunki r10’a konu açayım. Bir müşterim para göndericek şu adresi istedi. Birisi konudan görüp geliyor ona diyorsunki parayı al %5 i kes gerisini bana at. Böylece sen almakla bozdurmakla çekmekle uğraşmıyorsun bankana paranı alıyorsun.