Anlatmaya çalıştığım şey; forumda 400 trx im var bozduracağım yazanlar var ya da 100 usdtm var bozduracağım diyen var ya da bilmem kaç trx buraya yollar mısınız diyen var? Neden gidip kendileri yapmıyorlar borsa üzerinden de hem de burada aracıya para ödüyorlar?
Kripto bozumculuğu - aracılığı neden var yani? Çünkü herkes borsa açabiliyor yani.

FastZeit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
farklı borsalarda gonderım saglarken ag ucretı acısından en ucuzu tron ağı olduğu için trx almayı tercıh ediyorlar
m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
paribu dışında binance tr fazlasıyla iş görüyor ve fee değerleri de ucuz.