Merhabalar,
Notebook, laptop önerisi istiyorum.
2 aydır araştırıyorum ama bir grubun övdüğüne diğeri sövüyor gibi iki ara bir derede kalıyorum.
2 ayda 7-8 bin tl zam geldi ve stokta ürün bulamıyorum.
Genellikle render, tasarım, autocad, analiz gibi mimarlık, mühendislik işlerinde kullanılacak,
32 GB Ram, 17.3 ekran olmazsa olmaz gibime geliyor, en az da 4060 olması lazım bütçem 50 60 civarında, ne alabilirim ?
Slayer monster alayım diyorum herkes uzak dur diyor, 2 aydır video izlemekten, yorum okumaktan bıktım açıkçası.
Masaüstü alamam.
Sizce ne alabilirim arkadaşlar.
Notebook Öneri Karar Veremiyorum.
11
●258
- 04-01-2025, 21:32:03LinkedIn de Monsternotebook'u takip et. Şikayetleri gör.
Monster öneririm. Şikayetlere baktıktan sonra çözümlere de bakmanı tavsiye ederim. Abra serisi alma. Tulpar kullanıyorum yaklaşık 1 senedir memnunum. Cihazda sorun olursa teknik servisine güvencem yok fakat şikayetini bir şekilde sosyal medyaya taşıyabilirsen çok iyi dönüş yapıyorlar
Söylediğin fiyat aralığında da en optimum bilgisayar yine monster. Lenovo da kullanıyorum iş yerinde öneririm fakat o bütçeye zor bulursun. HP ısınma problemleri çözülebilmiş değil HP'de tavsiye etmiyorum. - 04-01-2025, 21:41:37Kendim lenovo loq kullanıcısıyım. 4050 ekran kartı var ama senin bütçenin altında kalıyor ki zaten 4060 istemişsin. O kadar bütçem olsaydı şunu alırdım. Asus kalitesi zaten tartışılmaz ama bütçeni biraz aşıyor. Bu işin sonu yok zaten biliyorsun hocamloocas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Asus Rog Strix G16 G614JV-N3452 Intel Core I7 13650HX 32 GB 512 GB SSD Rtx 4060-140WATT 165 Hz Freedos 16" Wuxga Taşınabilir Bilgisayar
https://app.hb.biz/X15NAmsrUq8a
Madem o kadar yazdın ama bunu yazmışken i9 versiyonu olanını da yazmamak olmazdı
sen bir bak.
Asus ROG Strix G16 G614JVR-N3096 Intel Core i9 14900HX 16GB 512GB SSD RTX4060 Freedos 16" FHD Taşınabilir Bilgisayar
https://app.hb.biz/TpylbySvDzpD - 04-01-2025, 21:44:43Lenovo'dan şaşmam. Canavar gibi. Şuan bir şirkette çalışmadığım için şahsi bilgisayarımı kullanıyorum. 13. yıllık lenovo i3 - G580
Üzerinde ağır işler hariç herşeyi yapabiliyorum. Lenovo Y540 'da 5 yıl kullandım (İlk günkü gibiydi ve ilk alındığında şarjı 3.30 saat yeterken, 5 yılın sonunda 1:45 gidiyordu. Derleme için cpu %100 kullanıldı. daima!) Workstation için çok iyiyidi. Şuan aklımda mobil kullanabileceğim (tabii ki, network ve yazılım geliştirme için işimi fazlasıyla görecek olan) Yoga serisi var! Markaja aldım
Yoga X13 benim için ideal. Lenovo nun bilgisayarları gerçekten çok sağlam. Tavsiy ederim. Monster dandik çin malı laptoplardan hallice. Memnun kalacağınızı sanmam. (zaten çin malı)
- 04-01-2025, 21:52:32serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağolun, 17.3 olması lazım.
msi nasıl olur 65 bandında 17.3 inç var ? - 04-01-2025, 21:53:19fuatboluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende lenovocuyum ama istediği ekran boyutu uymuyor. Uzun zamandır lenovo kullanıyorum. Şimdi daha yeni 4050 ekran kartlı loq modelini aldım. Kasası çok güzel. Sade yapmışlar. Oyun bilgisayarı demezsin. Ama konuyu açan arkadaşımızın hem bütçesi güzel hemde büyük ekran istiyor. O yüzden asus rog önerdim ona da. Asusta iyidir
Keşke lenovo legion pro alacak gücümüz olsada onu alabilsek. Ah ah
- 04-01-2025, 21:57:49Güçlü özellikler ve spesifik ekran boyutu var evet. Thinkpad zaten efsane, nasa bile kullanıyor, kırılmayan çelik kasa laptopserhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2025, 22:00:30Öneririm. Msi'de iyidir. Şimdi o dediğiniz modele baktım da. Çok fazla kafanızı karıştırmayın hocam. Herkes gönlündeki aslanı yazar. O da kafa karıştırır. Bence msi alın gitsin. Yorumlara bakıyorum. 5 üzerinden 4.9 almış. Yani ne kadar kötü çıkabilir ki?loocas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende ilk lenovo aldığımda kafamı karıştırdım ona buna sorarak. Yok kötü, yok asus daha iyi falan. İyi ki almışım diyorum. Sizde öyle yapın. Msi alın geçin.
- 04-01-2025, 22:06:09Bu arada çok önemli bir detay daha, Elimdeki Lenovo G580 13 yıllık olmasına ve sürekli adaptöre takılı kullanmama rağmen bataryası 45 dakika gidiyor, (elektrik kesildiğinde 45 dakikam var
ordan biliyorum.) Ne bataryada şişme, ne yavaşlık. Monster, asus falan filan alsak 5 yılda batarya şişer. hp filan boş.
