Bende lenovocuyum ama istediği ekran boyutu uymuyor. Uzun zamandır lenovo kullanıyorum. Şimdi daha yeni 4050 ekran kartlı loq modelini aldım. Kasası çok güzel. Sade yapmışlar. Oyun bilgisayarı demezsin. Ama konuyu açan arkadaşımızın hem bütçesi güzel hemde büyük ekran istiyor. O yüzden asus rog önerdim ona da. Asusta iyidir
Keşke lenovo legion pro alacak gücümüz olsada onu alabilsek. Ah ah
Güçlü özellikler ve spesifik ekran boyutu var evet. Thinkpad zaten efsane, nasa bile kullanıyor, kırılmayan çelik kasa laptop