fuatboluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lenovo'dan şaşmam. Canavar gibi. Şuan bir şirkette çalışmadığım için şahsi bilgisayarımı kullanıyorum. 13. yıllık lenovo i3 - G580 Üzerinde ağır işler hariç herşeyi yapabiliyorum. Lenovo Y540 'da 5 yıl kullandım (İlk günkü gibiydi ve ilk alındığında şarjı 3.30 saat yeterken, 5 yılın sonunda 1:45 gidiyordu. Derleme için cpu %100 kullanıldı. daima!) Workstation için çok iyiyidi. Şuan aklımda mobil kullanabileceğim (tabii ki, network ve yazılım geliştirme için işimi fazlasıyla görecek olan) Yoga serisi var! Markaja aldım Yoga X13 benim için ideal. Lenovo nun bilgisayarları gerçekten çok sağlam. Tavsiy ederim. Monster dandik çin malı laptoplardan hallice. Memnun kalacağınızı sanmam. (zaten çin malı)

Bende lenovocuyum ama istediği ekran boyutu uymuyor. Uzun zamandır lenovo kullanıyorum. Şimdi daha yeni 4050 ekran kartlı loq modelini aldım. Kasası çok güzel. Sade yapmışlar. Oyun bilgisayarı demezsin. Ama konuyu açan arkadaşımızın hem bütçesi güzel hemde büyük ekran istiyor. O yüzden asus rog önerdim ona da. Asusta iyidir

Keşke lenovo legion pro alacak gücümüz olsada onu alabilsek. Ah ah