sağolun, 17.3 olması lazım.
msi nasıl olur 65 bandında 17.3 inç var ?
Öneririm. Msi'de iyidir. Şimdi o dediğiniz modele baktım da. Çok fazla kafanızı karıştırmayın hocam. Herkes gönlündeki aslanı yazar. O da kafa karıştırır. Bence msi alın gitsin. Yorumlara bakıyorum. 5 üzerinden 4.9 almış. Yani ne kadar kötü çıkabilir ki?
Bende ilk lenovo aldığımda kafamı karıştırdım ona buna sorarak. Yok kötü, yok asus daha iyi falan. İyi ki almışım diyorum. Sizde öyle yapın. Msi alın geçin.